Speciaal voor Hanbank hebben wij een patroon gemaakt, gebaseerd op het logo. Dit patroon zorgt weer voor een onderscheidend vermogen van de site en zal standaard terug komen in de 'hero-alt'.
Een partner sectie wordt altijd getoond middels alt-images van de partners. Deze afbeeldingen zijn altijd grayscaled waardoor deze meer naar de achtergrond treden en minder belangrijk aanvoelen dan de content van Hanbank zelf
Naar aanleiding van de intake met Hanbank, worden referenties alleen getoond op de pagina 'referenties', te bereiken via het tertiaire menu.
Door gebruik te maken van 'angled, sectie dividers' binnen de Hanbank website kunnen we de huisstijl naar een nog hoger niveau tillen. Een angeld divider is een visuele weerspiegeling van het logo.
Een sectie divider kan in de kleuren primair en lichtste grijs getoond worden. Om een vergelijkbaar resultaat te krijgen als de toptaken op de homepage, geef je op een specifieke sectie een top-angled divider mee in de kleur van de achtergrond. Op de daarop volgende sectie geef je ook een top-angled divider mee, maar dan in de achtergrondkleur van die specifieke sectie.
Twee koloms opmaak
Een twee-koloms opmaak waarin een afbeelding links en tekst rechts is gepositioneerd.
CTA title
Een CTA op het einde van een pagina waar bezoekers naar bijv. een contactpagina gestuurd worden.
Cookies
Op deze site gebruiken wij cookies